- Webáruház adatai:
A tuzestal.hu webáruház üzemeltetője a Demlyénék Étterme Kft
• Székhely: 1044, Bp, Fóti u 25. Fsz 3.
• Adószám: 12446430-2-41
• Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
• Ügyfélszolgálat: 1-369-4453
• e-mail: info@tuzestal.hu - Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. Regisztráció a tuzestal.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték a weboldalon feltűntetve. Ekkor meg kell adni a következő adatokat: Név, cím, cégnév, ha cégtől rendelnek, utca, város, irányítószám, telefonszám, email, szállítási cím. A megjegyzés rovatba feltüntethető az egyedi kérések sora. Fontos, hogy a szállítási hely minden részletét fel kell tüntetni a megrendelés során, a könnyebb elérés érdekében.
2.4. A tuzestal.hu oldalon. a megrendelés megérkezését elektronikus úton pár percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a tuzestal.hu és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 15 percen belül nem érkezik, Megrendelő az ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. Webáruházunkban a fizetési lehetőségekről itt olvashat: https://tuzestal.hu/penztar/ A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalvánnyal lehet fizetni, megrendelés leadásakor lehetőség van bankkártyával fizetni, a BARION biztonságos fizetési rendszerén keresztül. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik. / Catering, hidegtál rendelés esetén előre egyeztetett időpontban szállítjuk ki az előre megrendelt ételeket./
2.6. LEMONDÁS FELTÉTELEI
2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
• a „Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
• a személyes adatok bármikor változtathatóak.
2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Demlyénék Étterme Kft nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető. - Problémák, reklamáció, panaszkezelés
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:
• telefonon: +361 369 4453
• email: rendeles@tuzestal.hu
A Szolgáltató a Rendelések hibátlan teljesítésére köteles. A Rendelés tárgyának fizikai és jogi hibáiért a Szolgáltató a szavatosság szabályai szerint felel a Felhasználóval szemben, a magyar Polgári törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően.
Rendelésre vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
1. 2.1. a Honlapon keresztül; e-mail címünkre.
2. 2.2. telefonon keresztül, a Rendelést teljesítő Tüzestál Étterem telefonszámán – valamennyi Felhasználó esetében;
3.3. írásban, a Szolgáltató címére küldve (1047, Bp, Váci u 65.)
A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy személyes adatait (családi és utónév, értesítési cím és opcionálisan e-mail cím, valamint telefonszám), a panasz okát és a Felhasználó kérését.
A panaszokat a Szolgáltató – amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő – a beérkezést követő 14 napon belül köteles kivizsgálni.
A panaszt benyújtó felet a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.
A Rendelés részét képező termék fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén, a panaszt a magyar Polgári törvénykönyv szavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.
1.A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz
A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
1. 1.1. a Szolgáltató elektronikus levélcímére info@tuzestal.hu
1.2. írásban, a Szolgáltató címére küldve 1047, Bp, Váci u 65.)
2. A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy családi és utónevét, a panasz tárgyát és a Felhasználó kérését.
A panaszokat a Szolgáltató a beérkezésük sorrendjében vizsgálja ki, a kézhezvételt követő 14 napon belül.
A panasz benyújtóját a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.
Felügyeleti szervek:
• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – 1088 Budapest, József krt. 6.
• Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség – 1052 Budapest, Városház u. 7.
• Budapesti Békéltető Testület – 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.