10% TÖRZSVÁSÁRLÓI KEDVEZMÉNY ONLINE RENDELÉSKOR! Kupon kód: tüzes-törzsvásárló

Étterem: 06303518856
Házhoz szállítás: 0613694453

Pizzáinkat 100%-ban teljeskiőrlésű lisztből készült tésztával is kérheted!

Kattints és töltsd le itt a legfrissebb Tüzestál heti menünket >>>

Tüzestál Étterem > Gyakran ismételt kérdések
  • Honnan tudom, hogy a rendelésemet rögzítették?
  • A megrendelésed elküldését követően rendszerünk automatikusan visszaigazoló e-mailt küld.
    Ha az e-mailt nem kaptad meg, annak csak technikai oka lehet, pl. nem helyesen volt megadva az e-mail cím.

 

  • Ha nem kapok rendelés visszaigazoló e-mailt mi a teendő?
  • Kérlek hívd fel diszpécserünket a +36 1 369 4453  telefonszámon vagy keress minket e-mailben a rendeles@tuzestal.hu e-mail címen. Megrendelésed állapotának a “Megrendelő neve” +  “Megrendelő telefonszáma” adatok megadásával tudunk utána nézni.

 

  • Bankkártyával, étkezési jeggyel fizethetek?
  • Hamarosan igen (bankkártyás fizetési rendszerünk már tesztelési szakaszban van)

 

  • Bankkártyával fizetni biztonságos? Nem áll fönt a veszély, hogy több pénzt vonnak le a kártyámról, mint a rendelés értéke?
  • Bankkártya adataid teljesen titokban és biztonságban maradnak. Bankkártyás fizetésed nem a mi weboldalunkon zajlik, hanem egy titkosított útvonalon a BARION biztonságos rendszerébe irányítunk át. Amennyiben további biztonsági információk érdekelnek, itt találsz több infót a Barion rendszerről: https://www.barion.com/hu/

 

  • Kérhetek utólag ÁFÁ-s számlát a rendelésről?
  • Kérünk, hogy Áfás számla igényed mindig előre jelezd nekünk, utólagosan nem tudunk “visszamenőleges” számlát kiállítani.

 

  • Mit tegyek, ha elrontottam valamit a rendelésnél?
  • A lehető leghamarabb, de maximum 20 percen belül hívj minket vagy írj e-mailt, hogy a hibásan megadott adatokat javíthassuk.

 

  • Problémám adódott a rendelésemmel kapcsolatosan, hogyan jelezhetem ?
  • Kérünk, hogy minél hamarabb hívj bennünket telefonon vagy írj nekünk e-mailben, hogy problémádat minél hamarabb megoldhassuk.
    Némi bennfentes infó:  Rendelésed onnantól, hogy megkaptuk, a diszpécsertől a futárig kb. öt kollégán megy keresztül, mire Te kézhez kapod a megrendelt ételt. Azaz öt embernek kell jól, pontosan, figyelmesen és hibátlanul dolgoznia ahhoz, hogy minden szuper legyen. Időszakosan, pl. ebédidőben egyszerre nagyon sok megrendelés jön be, ilyenkor ritkán de sajnos előfordulhat, hogy valaki hibázhat. Pl. a futárnál maradt a tartár, mikor az ételedet átadta és közben pénzt számolt. Ezért mindenek előtt arra kérünk, hogy higgadtan keresd diszpécserünket, tudnod kell, hogy nem direkt hibázunk és igyekszünk problémádat minél hamarabb orvosolni

 

  • Minőségi kifogásom van az étellel kapcsolatban, hogyan reklamálhatok?
  • Mindenek előtt kérlek tisztázzuk a “minőségi reklamáció” kifejezést.
    – Ha az étel szerinted pl…..túl fűszeres, nem elég sós/édes, túl intenzív stb…ez ízlésbeli különbség. A mi ízvilágunk intenzív, házias, ez az autentikus ételek esetében is így értendő. Amennyiben ízvilágunk nem egyezik a Te ízlésvilágoddal, úgy azt nagyon sajnáljuk azonban bizonyára megérted, hogy mindenki ízlésvilágának képtelenség megfelelni. Köszönjük, hogy kipróbáltad ízvilágunkat de ilyen típusú vélemény/ízlés eltérésre nem tudunk kompenzációs lehetőséget ajánlani.

    – Amennyiben úgy érzed, hogy az étel nem főtt át rendesen vagy ellenkezőleg, inkább túlsült vagy szerinted romlott, stb . . .mindenek előtt kérünk, hogy a kifogásolt ételt ne dobd ki ! Jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben a problémádat és amennyiben az valós, úgy kárpótolni fogunk a kellemetlenségek miatt.
    Tudnod kell, hogy több, mint 10 éves vendéglátó, családi vállalkozás vagyunk, nekünk kiemelten fontos vendégeink egészsége, kényelme, véleménye !
    Amennyiben jelzed problémádat, futárunkat visszaküldjük az ételért, hiszen mi minden reklamációt kivizsgálunk, komolyan veszünk, hiszen csak így tudjuk, hogy min kell javítanunk ! Kérlek ezért ne hivatkozz arra, hogy “dühödben kidobtad”, mert ebben az esetben kifogásodat nem tudjuk sajnos komolyan venni.
    Megnyugtatásul tájékoztatunk, hogy minőségbiztosításunkra nagyon nagy hangsúlyt fektetünk, ezért szoros kapcsolatban állunk a NÉBIH-hel is, a területileg illetékes ügyintéző rendszeresen látogat, ellenőriz bennünket.

 

  • Nem érkezett meg az étel a kiszállítási időn belül.
  • A visszaigazoló e-mail megérkezésétől számított 1 órán belül igyekszünk kiérni.
    Igyekszünk a lehető legpontosabban kiszámolni, hogy mikor érünk oda hozzád de – mint bizonyára sejted – futáraink közúton közlekednek, így az időjárási tényezők, a forgalom, stb… befolyásolják a haladási időt, így esetlegesen lassító tényezők lehetnek. Ezért előre is tisztelettel köszönjük türelmed, esetleges 5-10 perces késedelem esetén.

 

  • Miért kell regisztrálnom? Az adataimat felhasználják valahol?
  • Rendeléskor lehetőséged van regisztrációval vagy regisztráció nélkül rendelni. Amennyiben regisztrálsz, úgy rendelési adataidat rendszerünk elmenti, így ha legközelebb is tőlünk szeretnél rendelni, nem kell újra beírnod az adataidat, így akár gyorsan, 1 gombnyomással újra rendelheted kedvenc ételedet, nem kell a rendelési folyamaton és a rendelési adatok megadásán újra és újra végigmenned. Attól, hogy regisztrálsz, nem fogsz zavaró e-maileket, reklámokat kapni, külön beleegyezésed nélkül semmi esetre sem zavarunk marketing típusú értesítésekkel sem. Ha egyszer regisztráltál, akkor regisztrációdat bármikor törölheted Magad is vagy írj nekünk és mi is készségesen elvégezzük helyetted a törlést. Adataidat természetesen harmadik személynek sosem adjuk tovább. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt találod meg > Regisztráció nélküli rendelés esetén semmilyen adatot nem őrzünk meg, a rendelésben megadott adatokat csak a megrendelés teljesítéséhez (értsd kiszállításhoz) használjuk fel, egyszeri alkalommal.

 

  • Hogyan módosíthatom az adataimat?
  • Ha már leadtál rendelést és utólag észrevetted, hogy hibásan adtad meg, kérlek jelezd mielőbb diszpécserünknek. Ha pedig rendszeres, regisztrált rendelőnkké válsz, s címed változna, a változást a rendszerünkben bejelentkezést követően magad is el tudod végezni de mi is szívesen segítünk ennek elvégzésében. Címváltozás esetén arra kérünk, könnyítsd meg futár kollégánk dolgát annyival, hogy a megrendelés megjegyzés rovatában jelzed nekünk, hogy a korábbitól eltérő címre kéred az ételt. Futáraink az ismert törzshelyekre már “rutinból” szállítanak, ezért pl. házszám változást nem biztos, hogy azonnal észrevesznek. Ezúton is köszönjük segítő együttműködésed és segítséged.

 

  • Hogyan jelezzem a rendelésnél az étellel kapcsolatos módosításomat?
  • Kérlek módosítási igényedet a megjegyzés rovatban jelezd részünkre. Amire lehetőséget tudunk biztosítai, az pl.  pizzánál azonos nemű 1 feltét cseréja ( azaz pl. kukorica helyett brokkoli). Ettől nagyobb eltérések esetében is van lehetőség módosításokat kérni de tudnod kell, hogy ilyen esetekben változik a rendelés összege !
    Feltétlenül kérünk, hogy a lehető legpontosabban rakd a kosárba. Rendszerünk a kosárba tett termékek árát listázza, majd összesíti, ezért amennyiben pluszban szeretnél ételeket és azokat a megjegyzés szövegmezőbe írod nekünk,  kérlek vedd figyelembe, hogy ha  plusz sajtot, kenyeret, stb…. kérnétek, úgy kívánságotokat természetesen teljesítjük de a számla végösszege az eredeti rendelés összegétől értelem szerűen magasabb lesz !

 

  • Mikor lehetséges, ha a honlapon közölt összeg nem egyezik a blokkén szereplővel?
  • Abban az esetben, ha egyes megrendelt ételeket nem a kosárba tettél és megrendeltél, hanem a szöveges megjegyzés rovatba írtad be. (Lásd részletesebben a fenti kérdést és választ!)

 

  • Lemondhatom a rendelésemet?
  • Miután rendelésed beérkezik hozzánk, diszpécserünk megkezdi a rendelés feldolgozását és míg kiér hozzád, 5 kollégánkon megy keresztül. Összehangoltan, gyorsan, pontosan és precízen kell együtt dolgoznunk, hogy Te időben, ízletes, meleg ételt kapj a kezedbe. Ezért kérjük, hogy megrendelésed elküldésekor mérlegeld, hogy biztosan szeretnél-e rendelni, s tudd, hogy rendelésed fizetési kötelezettséget von maga után. Ha mégis közbejönne valami vismajor, kérjük, hogy 20percen belül jelezd lemondásodat, ebben az esetben még veszteség nélkül meg tudjuk állítani a rendelés teljesítését. Amennyiben ez minimum 2 egymást követő alkalommal előfordul, úgy számodra a jövőben csak előre utalás esetén tudunk rendelést teljesíteni.