10% TÖRZSVÁSÁRLÓI KEDVEZMÉNY ONLINE RENDELÉSKOR! Kupon kód: tüzes-törzsvásárló

Étterem: 06303518856
Házhoz szállítás: 0613694453

Pizzáinkat 100%-ban teljeskiőrlésű lisztből készült tésztával is kérheted!

Kattints és töltsd le itt a legfrissebb Tüzestál heti menünket >>>

Tüzestál Étterem > Reklamáció

Szenvedélyünk a főzés, a vendéglátás, minden egyes elkészült ételadagot egy adag szenvedéllyel fűszerezünk.

Kevés olyan munkahely van, ahol olyan hullámokban jönnek a “rohamok”, mint a vendéglátásban, gondolj csak bele, 12:00 – 14:00 óra között szeretne mindenki ebédelni és egy szintén szűk idősávban szeretne este mindenki vacsorázni. Ilyenkor szakácsunk, csomagolóink, diszpécsereink, futáraink maximális fordulaton pörögnek, nagy a sürgés-forgás ilyenkor a konyhánkon.

Kollégáink is emberek, nem gépek, így a megrendelések elenyésző részében de sajnos előfordulhat, hogy hibázunk. Amennyiben úgy érzed, hogy a kiszállított étellel kapcsolatosan reklamációd van, először is kérünk, hogy első lépésként jelezd nekünk panaszod a 06/1-3-694-453-as telefonszámon!

Minden reklamációt kiemelten kezelünk és mindent megteszünk azért, hogy ha hibáztunk, kárpótoljunk, ezért kérlek hozzánk fordulj segítségért! Talán furcsának tűnhet de értékelünk minden visszajelzést, mert mi is ezekből tanulunk és csak így tudunk fejlődni, tökéletesedni. Előfordult már, hogy évek óta beszállító cégünk egyik termékét a Vendégeink visszajelzései alapján lecseréltük. Ezért nincs értelme értékelős oldalakra szaladgálni, bármilyen csalódott is vagy, inkább minket keress, itt vagyunk és mindenre van gyors megoldásunk!

Előfordulhat, hogy az étel szerinted esetleg pl. túl fűszeres, nem elég sós/édes, túl intenzív stb. ez ízlésbeli különbség. A mi ízvilágunk intenzív, házias, ez az autentikus ételek esetében is így értendő. Amennyiben ízvilágunk nem egyezik a Te ízlésvilágoddal, az elszomorít minket, nagyon sajnáljuk,  azonban bizonyára megérted, hogy mindenki ízlésvilágának képtelenség megfelelni. Köszönjük, hogy kipróbáltad ízvilágunkat de ilyen típusú vélemény/ízlés eltérésre nem tudunk kompenzációs lehetőséget ajánlani.

Amennyiben úgy érzed, hogy az étel nem főtt át rendesen vagy ellenkezőleg, inkább túlsült vagy szerinted romlott, stb . . .mindenek előtt kérünk, hogy a kifogásolt ételt ne dobd ki ! Jelezd nekünk telefonon  a problémádat és amennyiben az valós, úgy kárpótolni fogunk a kellemetlenségek miatt. Amennyiben jelzed problémádat, futárunkat visszaküldjük az ételért. Mi minden reklamációt kivizsgálunk, komolyan veszünk, hiszen csak így tudjuk, hogy min kell javítanunk ! Kérlek ezért ne hivatkozz arra, hogy “dühödben kidobtad”, mert ebben az esetben kifogásodat nem tudjuk sajnos komolyan venni.

Személyre szabott rendelésre sajnos nincs lehetőségünk. Pl: több fokhagymát vagy kevesebb bors-ot tegyünk bele, plusz chilit kérsz vagy kevesebb szezámmagot…erre sajnos nem tudunk kárpótlást ajánlani.

Megnyugtatásul tájékoztatunk, hogy minőségbiztosításunkra nagyon nagy hangsúlyt fektetünk, ezért szoros kapcsolatban állunk a NÉBIH-hel is, a területileg illetékes ügyintéző rendszeresen látogat, ellenőriz bennünket.

Tudnod kell, hogy sosem direkt hibázunk, több mint 10 éves vendéglátó cég vagyunk, a mi célunk az, hogy visszatérő, elégedett Vendégeink  között tudhassunk Téged is. Hőségriadóban, 40 fokos forróságban és a mínusz 20 Celsius fokban is. Fontos nekünk kollégáink lelki világa is. Mi a legnagyobb tisztelettel és emberséggel kezeljük rendelésed, kérésed és minden megkeresésed örömmel fogadjuk. Számos ingyenes lehetőséggel várunk Benneteket, jelenleg a hőségriadóban klimatizált éttermi helyiségünkben minden betérőt, előttünk, a megállóban várakozót ingyenesen megvendégelünk egy ajándék limonádéval. Kérlek ezért, ha problémád adódna Te is bánj emberként kollégáinkkal és ne a diszpécsereinken vezesd le ingerültséged, hiszen lehet, hogy ő semmiről sem tehet. Köszönjük előre is, hogy tisztelettel bánsz kollégáinkkal.

Kiss Tamás
tulajdonos