Kezdjük a legfontosabbal: Bennfentes információt szeretnénk megosztani Veled. Sajnos nem tudjuk tovább tartani az árainkat, ezért közel 3 év után emelnünk kellett.
Hogy miért kényszerültünk erre a lépésre, annak több oka is van, nézzük is sorban:
- Az életbe lépett 5%-os áremelés jelentős részét bérfejlesztéseink indokolták. Bizonyára nem tőlünk halljátok először, hogy a vendéglátóipart sújtja leginkább a külföldre vándorolt honfitársak után maradt űr, talán ebben a szakmában az egyik legnagyobb a kísértés, hogy egy jól képzett szakember tőlünk pár száz kilométerre nyugatra a jelenlegi fizetésének akár 3-4 szeresét is megkeresse. Bár szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hiszen évek óta szinte teljesen fix csapattal dolgozunk, azonban szeretnénk ha ez így is maradna, illetve jóleső érzés az, hogy csapattagjaink lojalitását ilyen módon is jutalmazhatjuk, köszönetünket az irányukba kifejezhetjük.
Fontos tudnotok, hogy a Tüzestálon kapható ételek kifogástalan ízvilága, minősége, a szolgáltatásaink minősége továbbra is maximális marad, a kompromisszummentes kiszolgálásból mi sosem fogunk engedni !
- Foglaltál már valaha repülőjegyet valamelyik jó kis online repjegy értékesítő oldalon? Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy a repjegy vásárlásodnak volt egy jutaléka, mely a számládon meg is jelent, hiszen az értékesítő oldal egy légitársaság repülőjegyét értékesítette, melynek megvolt a jutaléka. Nos a repülőjegy esetében ez így zajlik, az ételek rendelése esetében picit másként de egy valami közös:
A közvetítőnek jutaléka van.
Második fő indokunk tehát, hogy a máshonnan – értsd közvetítőkön – keresztül érkezett rendelések a közvetítő cégek irányába jutalékkötelesek, mely jutalékok mértéke az elmúlt években jelentősen növekedett, s ezeket a jutalékokat nekünk kell megfizetnünk.
Ha már a jutalékok rendszeréről beszélünk, biztosan azt is tudod, hogy ha bankkártyával fizetsz, annak is van jutaléka, melyet szintén mi fizetünk ilyenkor, ráadásul nem is azonnal, hanem több nap vagy akár egy hét is lehet, mire befizetésed hozzánk megérkezik.
Az online bankkártyás fizetést idén tavasszal vezettük be weboldalunkon, hogy nagyobb kényelemben, biztonságos, készpénzkímélő módon is fizethessetek nálunk.
- Harmadrészt egy nagyon érdekes „piaci változás” ment végbe az elmúlt években. Míg korábban az volt jellemző, hogy egyszerre valószínűleg több családtagnak több ételt, fogást rendeltek Vendégeink, most sokkal több az olyan rendelés amin jellemzően inkább 1 adag étel szerepel. Gondolj bele logikusan, a futároknak ugyanazt a kilométert kell megtenniük 1-1 étellel is, mint 2-3 étellel csak sokkal többször, ennek a megváltozott szokásnak pedig anyagi vonzatai vannak.
Mi maximálisan alkalmazkodunk a Ti igényeitekhez és örülünk annak, ha egy kánikulai nap után azt az egy könnyű salátát tőlünk rendelitek.
- Legvégére hagytam a legkényesebb témát: A borravalót. Ez tudjuk, hogy megosztó téma, mégis most „egymás-között” beszéljünk erről is pár mondatot. Régebben bevett szokás volt, hogy a futárok borravalót kaptak, ahogy az egészségügyben is tagadhatatlanul él a paraszolvencia és inkább több példát nem is hoznék fel, mely területeken van lehetőség köszönetünket így módon kifejezni, mert nagyon elszaladunk a témától. A „borravaló” legalizálására, kiváltására sok helyen szervízdíjat alkalmaznak, ugye biztosan Te is találkoztál már evvel a számlázási tétellel. Nálunk nincs ilyen, nem vezettük be, viszont a borravaló elmaradásával futárjainknak biztosítanunk kell egy olyan anyagi juttatási programot, mely ezt képes ellensúlyozni és itt vissza is értünk jelen bejegyzésünk első pontjához, miszerint a mostani 5% áremelést nagyrészt bérfejlesztéseink fedezetére szánjuk. Napjainkban jó futárt találni az egyik legnehezebb feladat és a mi éttermünkben is ez az egyik legnagyobb fejlesztésre szoruló terület. Mivel minden ételünk frissen készül, a főzési időn nem tudunk rövidíteni, de a kiszállítás hatékonyságát jelentősen tudjuk fokozni, a szállítási időt tudjuk rövidíteni ügyes futárok segítségével.
Van azonban jó hírünk is!
Idén nagyon sokat dolgoztunk az új honlapunk fejlesztésén, kialakításán, melynek a fogadtatása nagyon sikeres lett. Ezt tovább fogjuk folytatni és a jövőben még több információt tartalmazó, még ergonómikusabb oldallal szeretnénk fogadni benneteket. Folyamatos hírekkel, akciókkal, újdonságokkal készülünk. Arra kérünk, hogy látogassátok weboldalunkat, kövessetek bennünket Facebook oldalunkon, mert az aktuális kedvezményekről így elsők között értesülhettek.
Figyelj, nagyon fontos!
Saját üzemeltetésű és fenntartású rendelési csatornáink a következők:
www.tuzestal.hu a weblapunk,
06/1-3-694-453-es telefonszámunk.
Értékeljük hűségedet;
Rendelj saját felületeinken keresztül és számos kedvezményre jogosulttá válsz:
- A tuzestal.hu oldalon történő rendeléskor írd be a „ tüzes-törzsvásárló „ kupont, mellyel azonnal, már az első vásárlástól 10% kedvezményre vagy jogosult.
- Régi törzsvásárlónk vagy? Kérlek írd be Vevőszámod a kuponkód mezőbe weboldalunkon történő rendelés esetén, hogy 20% kedvezményedet jóváírhassuk számodra.
A fair-play-ben hiszek, ezért már Te is tudod, hogy étteremként milyen lépéseink mögött milyen indokok húzódnak meg. Köszönjük megértésed és hogy írásomat elolvastad.
Mint mindig, most is készségesen állunk rendelkezésedre, amennyiben bármilyen kérdésed merülne fel.
01
aug
2018